Yummy Wallet
Το Yummy Wallet είναι ένα μοντέρνο ηλεκτρονικό πορτοφόλι πληρωμών και αποταμίευσης χρημάτων με χαρακτηριστικά επιβράβευσης πελατών. Απευθύνεται κυρίως στη γενιά των millennials (ηλικίες 18-33) και έχει ως στόχο να τους βοηθήσει ώστε να εξοικονομούν μέρος των χρημάτων που ξοδεύουν για τα ψώνια τους σε συμβεβλημένα καταστήματα και επιχειρήσεις της πόλης τους.

Η αρχική ιδέα διαπιστώθηκε μετά από πολλές συζητήσεις με εκατοντάδες επιχειρήσεις όλων των κατηγοριών και μεγεθών, οι οποίοι έχουν ανάγκη να διατηρήσουν την πελατειακή τους βάση και τους πιστούς τους πελάτες που τους εξασφαλίζουν συγκεκριμένο και σταθερό έσοδο, ενώ παράλληλα επιθυμούν την απόκτηση νέων πελατών. Παράλληλα επιθυμούν να γνωρίζουν τους πελάτες και τις συνήθειες αγορών τους και να έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν εύκολα μαζί τους.

Το Yummy Wallet, είναι ουσιαστικά μια κοινότητα αγορών που αποτελείται από συνεργαζόμενους καταναλωτές και επαγγελματίες. Με τη χρήση των social media και τακτικών gamification οι χρήστες ενθαρρύνονται και παρακινούνται να γίνουν πιστοί και να κάνουν τις αγορές τους από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις/έμπορους και να πληρώνουν με το κινητό τους σε αυτές με πολύ εύκολο τρόπο με το απόλυτο κίνητρο που αφορά την επιστροφή και αποταμίευση μετρητών κατευθείαν στον ψηφιακό τους κουμπαρά στο κινητό τους τηλέφωνο.

Κάθε φορά λοιπόν που συναλλάσσεται ο καταναλωτής σε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα και πληρώνει με οποιονδήποτε τρόπο (μετρητά, πιστωτική κτλ), επιβραβεύεται με ευρώ, τα οποία προστίθενται στο ψηφιακό του πορτοφόλι. Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να ‘τραβήξει’ μέρος ή όλο το ποσό των χρημάτων του από κάποιο ΑΤΜs της χώρας ή να τα αφήσει στον κουμπαρά του και εάν φτάσει ένα στόχο να έχει επιπλέον όφελος.

Μ’ αυτό τον τρόπο, το Yummy Wallet παρέχει αξία και οφέλη για όλους, δεδομένου ότι οι καταναλωτές μέσω των κινητών συσκευών τους μπορούν να παρακολουθούν το “ηλεκτρονικό πορτοφόλι” τους και να βλέπουν το ποσό της αποταμίευσης τους ν’ αυξάνεται, ενώ οι επιχειρηματίες με ένα σύστημα πληρωμών & επιβράβευσης μπορούν εύκολα να προσελκύσουν νέους πελάτες, να διατηρούν τους υφιστάμενους, να έχουν στη διάθεση τους αναλυτικά στατιστικά στοιχεία των τάσεων αγορών κάθε πελάτη, να παρακολουθούν την ανάπτυξη των πωλήσεων και να προωθούν μάρκετινγκ καμπάνιες και ν’ αναρτούν διάφορες προωθητικές ενέργειες.