5 μικρές συνήθειες- μυστικά για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής!

Ψήφισε το καλύτερο άρθρο για το μήνα..

Ελισάβετ Χρυσανθάκη

Ελισάβετ Χρυσανθάκη

Share on facebook
Share on twitter

Η ποιότητα της ζωής που επιλέγει να υιοθετήσει κάθε άνθρωπος  εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και  μπορεί να επηρεαστεί από πολλές μεταβλητές , όπως  ο περιορισμένος  χρόνος, η βιασύνη για να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της καθημερινότητας  και οι διάφορες συνήθειες που επιλέγει  και ακολουθεί.  Οι συνήθειες αυτές δεν είναι πάντα καλές και πολλές φορές αποδεικνύεται ότι επιφέρουν μακροχρόνιες συνέπειες στην υγεία και τη φυσική μας κατάσταση. Λίγο- πολύ, τόσο η καραντίνα, η τηλεκπαίδευση  όσο και η και η περίοδος εξεταστικής που περνάμε οι περισσότεροι, έχουν αλλάξει τους ρυθμούς της ζωής μας με αποτέλεσμα να αφήνουμε τους εαυτούς μας και να παραγκωνίζουμε βασικές ανάγκες μας. Γι’ αυτό λοιπόν, πάμε να ανακαλύψουμε 5 απλές και αναζωογονητικές  συνήθειες που όλοι μπορούμε να εντάξουμε στο καθημερινό μας πρόγραμμα!

1. Κίνηση :  Προσπάθησε να βάλεις στο πρόγραμμα σου τη γυμναστική ή το περπάτημα, έστω και για λίγα λεπτά.  Είναι μία συνήθεια που μπορεί στην αρχή να σου φανεί ως κάτι δύσκολο και βαρετό, όμως πίστεψέ με θα σου αλλάξει πραγματικά τη ζωή! Έστω και 10 λεπτά γυμναστικής την ημέρα, βοηθάνε στην καλύτερη λειτουργία του σώματος και του μυαλού, καθώς το βασικό όργανο της γυμναστικής είναι το μυαλό, ενώ στο σώμα αντανακλώνται απλά τα αποτελέσματα της αφοσίωσής σου.  Ακόμα και ένα χαλαρό περπάτημα στη φύση θα σε βοηθήσει να ξεφύγεις από οποιαδήποτε πίεση και να ξεχαστείς ανακαλύπτοντας  παράλληλα νέα τοπία και μονοπάτια. Δοκίμασέ το και θα δεις ότι μόνο ωφέλειες μπορεί να έχει κανείς από αυτή την επιλογή!

https://img.webmd.com/dtmcms/live/webmd/consumer_assets/site_images/rich_media_quiz/topic/rmq_benefits_of_walking/405rmq_thinkstock_woman_walking_sneakers.jpg?resize=692px:*

2. Αποτοξίνωση από τις οθόνες : Τον τελευταίο χρόνο, μιας και δεν έχουμε πολλές επιλογές εξόδου και διασκέδασης, όλοι μας αναγκαστικά περνάμε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μας μπροστά από μία οθόνη, είτε βλέποντας κάποια σειρά ή ταινία είτε χαζεύοντας απλά στα social media. Ας προσπαθήσουμε όμως να κάνουμε μία μικρή αποτοξίνωση, έστω και για λίγες ώρες μέσα στην ημέρα. Μία πολύ καλή λύση είναι να αποφύγεις να ανοίξεις το κινητό σου κατευθείαν μόλις ξυπνήσεις αλλά να κάνεις κάτι διαφορετικό, όπως να διαβάσεις κάτι ή να ασχοληθείς με μία δουλειά του σπιτιού. Αυτό θα σε βοηθήσει να είσαι πιο χαλαρός και να μην έχεις τόση ένταση τις υπόλοιπες ώρες της μέρας. Αλλά γενικότερα, προσπάθησε να ασχολείσαι με οτιδήποτε σε ευχαριστεί χωρίς να είναι απαραίτητο αυτό να συμπεριλαμβάνει τις οθόνες.

https://www.recoveryranch.com/wp-content/uploads/2020/03/shutterstock_448807060-min.jpg

3.  Διατροφή και ενυδάτωση: Οι δύο αυτές συνήθειες, αν συνδυαστούν με την γυμναστική και την περιστασιακή αποτοξίνωση από την τεχνολογία, θα επιφέρουν ριζικές αλλαγές στην ψυχολογία σου! Η σωστή διατροφή και η συστηματική ενυδάτωση θα σε κάνουν να νιώθεις περισσότερη ζωντάνια και φρεσκάδα με αποτέλεσμα να έχεις ενέργεια για να κάνεις ολοένα και περισσότερα πράγματα κάθε μέρα. Αν ανήκεις στην κατηγορία ανθρώπων που δεν πίνουν πολύ νερό, μία πολύ καλή λύση είναι τα διάφορα ροφήματα, που μπορείς να απολαμβάνεις ανεξαρτήτως εποχής και να έχεις εξίσου θετικά αποτελέσματα.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSCBNjdTArqb0KH_Hz04pCnfoMN35lVYWmHRQ&usqp=CAU

4. Στόχοι: Οι περισσότεροι από εμάς, στην αρχή κάθε νέου έτους  συνηθίζουμε να θέτουμε στόχους που θα θέλαμε να εκπληρώσουμε μέχρι το τέλος της χρονιάς. Άλλοι θέτουν στόχους με αφορμή το ξεκίνημα ενός νέου μήνα ή μίας εβδομάδας (το γνωστό σε όλους μας « από Δευτέρα» ). Ωστόσο, ένας τρόπος για να φτάσουμε πιο νωρίς στην εκπλήρωση ενός στόχου μας είναι να θέτουμε μικρούς στόχους κάθε μέρα. Άλλοτε μπορεί να είναι απλοί και ρεαλιστικοί και άλλοτε πιο περίπλοκοι. Όμως, αξίζει σίγουρα κάθε προσπάθεια. Με τον τρόπο αυτό, μπορούμε να δώσουμε νόημα στην κάθε μέρα μας, ακόμα και αν αυτή μας φαίνεται συνηθισμένη και μέρος της ρουτίνας. Έτσι, θα είμαστε ικανοί να πραγματοποιήσουμε και τα πιο μακροπρόθεσμα σχέδιά μας και να βγούμε πραγματικά κερδισμένοι προσθέτοντας στην κάθε μέρα μας μία ξεχωριστή πινελιά.

https://www.recoveryranch.com/wp-content/uploads/2020/03/shutterstock_448807060-min.jpg

5. Νέες συνήθειες: Είναι πολύ σημαντικό να ανακαλύψεις  πράγματα που σου αρέσει πραγματικά να κάνεις, είτε επιλέγεις μία δραστηριότητα, είτε να περνάς ποιοτικό χρόνο με τον εαυτό σου, τους φίλους σου ή το κατοικίδιό σου. Αν βρεις ποιες είναι οι καταστάσεις  που σου προσφέρουν ευχαρίστηση, θα έχεις πολύ περισσότερα κίνητρα για να τις εντάξεις στην καθημερινότητά σου και να βελτιώσεις έτσι την ποιότητα ζωής και την διάθεσή σου.

https://d39l2hkdp2esp1.cloudfront.net/img/photo/143182/143182_00_2x.jpg

Τα παραπάνω μυστικά/ συνήθειες  έχουν στόχο να σου υπενθυμίσουν ότι όσο περιορισμένος και αν είναι ο χρόνος σου, αξίζει να αφιερώσεις  έστω και λίγο από αυτόν στον εαυτό σου. Παρόλο που ο τρόπος ζωής μας είναι αδιαμφισβήτητα αποτέλεσμα των επιλογών και των προσωπικών προτιμήσεών μας σε συνδυασμό με τις καθημερινές μας υποχρεώσεις, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αφήνουμε την καθημερινότητα να συνθλίβει τις επιθυμίες και τις ανάγκες μας  και να δυσχεραίνει την ποιότητα της ζωής μας.

Διάβασε επίσης!

Ψήφισε το καλύτερο άρθρο για το μήνα..